E-mail handtekening instellen Windows Mail

Wanneer je geen e-mail handtekening instelt, dan moet je iedere keer zelf de e-mail ondertekenen. De meeste gebruikers vinden het echter handiger- en/of professioneler om daar een vaste handtekening in te stellen. Gelukkig kan je dit gemakkelijk wijzigen zodat je niet iedere keer zelf de e-mail moet ondertekenen.

  1. Stappenplan

  2. Start Windows Mail en open Instellingen
  3. Klik op Handtekening
  4. Stel de e-mail handtekening in

1. Start Windows Mail en open Instellingen

Klik met je muis op het tandwieltje om de Instellingen te openen.

Start Windows Mail en open Instellingen

Start Windows Mail en open Instellingen

2. Klik op Handtekening

In het menu klik je vervolgens op ‘Handtekening’.

Klik op Handtekening

Klik op Handtekening

3. Stel de e-mail handtekening in

Hier kan je per Account de handtekeningen beheren. Ook kan je ervoor kiezen om voor alle Accounts dezelfde handtekening te gebruiken.

Vink je de optie ‘Een e-mailhandtekening gebruiken’ aan, dan kan je in het veld eronder de e-mail handtekening instellen. Deze is direct actief.

Stel de e-mail handtekening in

Stel de e-mail handtekening in

M
Mark is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.