SMTP servers van KPN gewijzigd

Is jouw internetprovider KPN en kan je geen e-mail meer versturen? Dat kan kloppen wanneer je gebruik maakt van 1 van onderstaande mailservers. Vanaf maandag 9 november is het namelijk niet meer mogelijk om vanuit deze verouderde mailservers e-mails te versturen:

  • smarthost.direct-adsl.nl
  • smtp.zakelijkmail.nl
  • mail.kpn-officedsl.nl
  • mail.direct-adsl.nl
  • mail.planetpro.nl
  • smtp.kpn-officedsl.nl

Wat moet ik doen?

Je kan via https://www.kpn.com/zakelijk/mkb/mailinstelling.htm de nieuwe instellingen inzien en deze aanpassen binnen jouw e-mail programma. Hierop kunnen wij geen ondersteuning bieden.

Je kan ook besluiten om via ons SMTP relay af te nemen. Bij Basic+ pakketten betaal je slechts 1 euro per maand extra en bij overige pakketten helemaal niets, daar zit namelijk SMTP al bij inbegrepen! Hierop kunnen wij wel ondersteuning bieden. 

M
Mark is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.