Nieuw hostingplatform Plesk

Omdat we bij DeHeeg kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan en continue bezig zijn om de kwaliteit van onze dienstverlening op een hoog niveau te houden, staan wij bij DeHeeg niet stil. Via deze pagina informeren we u dan ook graag over de volgende optimalisatie: het hostingplatform EAT wordt PLESK!

Websites en de eisen die hieraan worden gesteld zijn de afgelopen jaren flink veranderd. Ze vragen steeds meer van ons hostingplatform op het gebied van snelheid, veiligheid en functionaliteit. EAT, het platform dat we gebruiken voor het hosten van uw website & email, loopt tegen beperkingen aan en zal vervangen moeten worden. Weloverwogen hebben we de keuze laten vallen op PLESK, een oplossing die ervoor zorgt dat wij u ook in de toekomst het gewenste kwaliteits- en serviceniveau kunnen blijven aanbieden!

Enkele voordelen van PLESK ten opzichte van EAT: 

  • Snellere laadtijden van uw website (belangrijk voor de positie in zoekmachines en beleving van de bezoekers)
  • Nog beter beveiligd
    • Laatste standaarden en technologieën toegepast
    • Proactief beschermd tegen aanvallen (anti-DDoS & intelligente aanvallen, zoals injecties)
    • Automatische detectie & onschadelijk maken van veelvoorkomende malware; zo voorkomt u onnodig onderhoud en kosten aan uw website
  • Nieuwe functionaliteit
    • Dagelijkse back-up waarbij zelfstandig back-ups teruggezet kunnen worden (in ontwikkeling)
    • WordPress Toolkit
  • Verbeterde stabiliteit: uw website altijd beschikbaar.

Voorbeeld interface PLESK

Screenshot van de PLESK-omgeving

Wat betekent dit voor u?

Er is geen actie van u nodig: wij streven ernaar uw website in het eerste kwartaal van 2021 om te zetten zodat u er geen werk aan heeft. Verder zullen we uw website, email en inloggegevens overnemen. Wel zal tijdens de omzetting de website & email enkele minuten onbereikbaar zijn. Daarvoor vragen we uw begrip.

De belangrijkste functies van PLESK zijn uitgebreid beschreven op een speciale helpdesksectie. Hierdoor kunt u direct aan de slag met alle (nieuwe) functies. Verder vindt u op deze pagina een speciale FAQ-sectie met antwoorden op de meest gestelde vragen over de omzetting.

Aan de goede service bij DeHeeg veranderen we niets:

  • We blijven gewoon telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9u00 en 17u00
  • Per email zijn we bereikbaar tussen 8u00 en 20u00 op werkdagen en tussen 10u00 en 17u00 op zaterdagen
  •  Omdat we onze medewerkers veilig vanuit huis laten werken kan het zijn dat de reactietijd iets langer is dan u van ons gewend bent.  Wij vragen uw begrip in deze.

We hopen u via deze weg voldoende te hebben geïnformeerd en zijn ervan overtuigd dat deze stap bijdraagt aan onze doelstelling om niet de grootste, maar wel de beste webhoster te zijn!

Mocht u nog aanvullende vragen hebben kunt u contact opnemen met info@deheeg.nl.

Met vriendelijke groet, Namens het team van DeHeeg

M
Mark is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.