Heb je van ons een factuur ontvangen voor je Microsoft-producten voor een voorgaande periode? Op deze pagina leggen we uit hoe dit zit.
Inhoudsopgave
- Waarom ontvang ik ineens een factuur voor Microsoft-producten?
- Hoe kan ik zien of het om een nafacturatie gaat?
- Betaal ik nu niet dubbel?
- Waar vind ik de factuur voor mijn Microsoft-product?
- Welke Microsoft-producten heb ik bij jullie?
Waarom ontvang ik ineens een factuur voor Microsoft-producten?
Door een fout in ons systeem zijn sommige Microsoft-licenties voor een aantal maanden niet gefactureerd. Klanten hebben daardoor geen factuur ontvangen voor actieve Microsoft-producten. Deze fout is inmiddels opgelost. Heb je een correctiefactuur ontvangen, dan vind je op deze factuur de missende factuurmaanden die we nu in rekening brengen.
Hoe kan ik zien of het om een nafacturatie gaat?
Op de factuur zie je bij de specificatie staan waarvoor deze is. Op de correctiefactuur zie je een extra regel staan waarin we uitleggen dat het een nafacturatie betreft en over welke maanden het gaat.
Betaal ik nu niet dubbel?
De nafacturatie is alleen voor de maanden die niet eerder gefactureerd zijn. Je betaalt dus niet dubbel. Je kunt dit ook zien door in je factuuroverzicht de voorgaande facturen te bekijken. Hierop zie je om welke periode, en welke licentie het gaat.
Waar vind ik de factuur voor mijn Microsoft-product?
Vanuit je online klantomgeving Mijn Yourhosting, kun je doorklikken naar je factuuroverzicht. Hier vind je ook alle facturen voor de Microsoft-producten die je bij ons afneemt, en de nafacturatie:
- Ga naar Mijn Yourhosting en log in;
- Klik aan de linkerkant op 'Facturen';
- Je komt nu in de factuuromgeving. Hier zie je je openstaande bedrag, de openstaande facturen en alle betaalde facturen.
Meer informatie over je factuuromgeving en betalingen vind je op onze Payt-supportpagina.
Welke Microsoft-producten heb ik bij jullie?
In Mijn Yourhosting, je persoonlijke online klantomgeving, vind je een overzicht van alle Microsoft-producten die je bij ons afneemt:
- Ga naar Mijn Yourhosting en log in;
- Klik aan de linkerkant op 'Microsoft 365';
- Je ziet nu een overzicht met de verschillende licenties en het aantal per licentie.