Veelgestelde vragen over Microsoft-producten bij Yourhosting. Wat kan Yourhosting mij bieden qua Microsoft en wat is het voordeel ten opzichte van andere aanbieders?
Inhoudsopgave
- Microsoft bij Yourhosting
- Vragen over Microsoft-licenties
- Facturen en betalen
- Voor de gebruiker
- Voor de beheerder
- Beveiliging & privacy
Microsoft bij Yourhosting
- Welke licenties biedt Yourhosting?
- Hoe bestel ik (extra) licenties?
- Hoe upgrade of downgrade ik mijn huidige licentie?
- Wordt mijn licentie automatisch verlengd?
- Wat gebeurt er met mijn opgeslagen bestanden als mijn abonnement verloopt?
- Wordt een licentie per direct opgezegd of per einde contract?
- Hoe kan ik opzeggen?
- Hoe verhuis ik mijn bestaande licentie naar Yourhosting?
- Behoud ik mijn instellingen als ik verhuis naar Yourhosting?
- Hoe snel kan ik na de verhuizing aan de slag met mijn account?
Vragen over Microsoft-licenties
- Uitleg over de verschillende onderdelen van licenties
- Wat is OneDrive voor Bedrijven?
- Wat is het verschil tussen OneDrive Plan 1 en Plan 2?
- Licenties en onderdelen
Facturen en betalen
- Wanneer ontvang ik mijn factuur?
- Worden er kosten gecrediteerd als ik mijn licentie upgrade of downgrade?
- Ik heb net Microsoft 365 betaald. Wat nu?
- Krijgen bedrijven volumekortingen/staffelkorting?
- Zijn er extra kosten verbonden aan het verhuizen van mijn licentie naar Yourhosting?
Voor de gebruiker
Inloggen
- Hoe log ik in op Microsoft (Office) 365?
- Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
- Wachtwoord vergeten
- Hoe werkt Multi Factor Autorisatie?
- De Microsoft Authenticator app werkt niet. Help!
E-mail instellen
- Instellen en e-mailen in Outlook Web App
- Instellen in Outlook App op telefoon/tablet (Apple en Android)
- Instellen en e-mailen in Outlook voor Windows
- Instellen en e-mailen in Outlook voor Mac OSX
- Hoe stel ik mijn e-mailadres in op mijn telefoon/tablet?
OneDrive & Sharepoint
- Hoe synchroniseer ik bestanden vanuit OneDrive of SharePoint Online naar mijn Windows-computer?
- Hoe synchroniseer ik bestanden vanuit OneDrive of SharePoint Online naar mijn MAC OSX-computer?
- Hoe upload ik bestanden naar OneDrive?
- Met hoeveel gebruikers kan ik tegelijk werken op OneDrive voor Bedrijven?
- Hoe worden bestanden gedeeld in OneDrive?
- Kan ik mijn OneDrive-bestanden delen met anderen? Ook als zij geen OneDrive hebben?
- Wat gebeurt er met bestanden die ik verwijder in OneDrive?
Voor de beheerder
- Hoe beheer ik de Microsoft 365-gebruikers in mijn organisatie (aanmaken/verwijderen)?
- Wat is een alias en hoe stel ik het in?
- Wat is een gedeeld postvak en hoe maak ik het aan?
- Hoe stel ik in dat gebruikers mails mogen doorsturen naar externe e-mailadressen?
- Wat is een beveiligingsgroep en hoe maak ik het aan?
- Hoe reset ik het wachtwoord van een gebruiker?
- Hoe stel ik in dat gebruikers zelf een nieuw wachtwoord kunnen instellen als ze de oude kwijt zijn?
- Wat is het standaard wachtwoordenbeleid en hoe wijzig ik het?
- Hoe stel ik Multi Factor Authentication in?
- Wat moet ik doen als de Microsoft Authenticator app niet werkt voor een gebruiker?
- Hoe zet ik toegang aan voor gasten in Microsoft Teams?
- Hoe wijzig ik mijn DNS-records?
- Waar beheer ik OneDrive voor Bedrijven?
Beveiliging & privacy
- Waar staan de servers van Microsoft 365?
- Blijf ik eigenaar van mijn bestanden als ik ze opsla in de cloud?
- Wat gebeurt er met de opgeslagen bestanden als mijn abonnement verloopt?
- Is mijn data veilig in de cloud?
- Zijn er kosten verbonden aan het opvragen van een back-up?
- Waar staat mijn data opgeslagen?
- Microsoft 365 en de AVG/GDPR
- Hoe zorg ik voor een veilig wachtwoord?