Opzeggen via Mijn Account bij Yourhosting

Wil je producten opzeggen? Onze klantenservice staat telefonisch voor je klaar via 038-850 9600. Onze actuele openingstijden vind je hier op onze website.

We gaan over op een nieuwe online klantomgeving; Mijn Yourhosting. Heb je nu een Mijn Account-omgeving, dan blijf hier je producten en gegevens gewoon beheren zoals je gewend bent. Zodra we jouw Mijn Account overzetten naar de nieuwe omgeving 'Mijn Yourhosting', ontvang je van ons een bericht. Heb je al een Mijn Yourhosting-omgeving, ga dan naar het stappenplan 'Opzeggen in Mijn Yourhosting'. Weet je niet zeker welke omgeving je hebt, kijk dan hier.


Inhoudsopgave

  1. Producten opzeggen
  2. Opzegging annuleren
  3. Verhuizen
  4. Opzegtermijn en bijzondere omstandigheden


Producten opzeggen

Wil je producten opzeggen? Hierover spreken we je graag telefonisch, omdat we het belangrijk vinden om je goed te informeren over de gevolgen van een opzegging of downgrade. Zo weet je direct waar je aan toe bent en zijn er geen verrassingen achteraf. 


Onze klantenservice staat telefonisch voor je klaar via 038-850 9600. Onze actuele openingstijden vind je hier op onze website.


Opzegging annuleren

Heb je een opzegging ingepland in Mijn Account, maar wil je je product/dienst toch behouden? Zolang de opzegging nog niet is uitgevoerd, kun je de opzegging annuleren bij onze klantenservice. Neem hiervoor minimaal een week voor de opzegdatum contact over op. Je ontvangt een reactie zodra wij de opzegging voor je hebben geannuleerd.


Verhuizen

Heb je je domeinnaam verhuisd naar een andere provider, beëindig dan je contract met Yourhosting via een opzegging in Mijn Account om een vervolgfactuur te voorkomen. Heb je hier vragen over, neem dan telefonisch contact met ons op via 038-850 9600. Onze klantenservice staat voor je klaar tijdens deze openingstijden.


Opzegtermijn en bijzondere omstandigheden

Wanneer kan ik opzeggen? Je kunt je diensten altijd opzeggen. Hierbij geldt voor de meeste producten een opzegtermijn van één maand. 

Wat is de einddatum? Als je het product opzegt in je Mijn Account omgeving krijg je te zien wat de einddatum is. Je kunt dan altijd nog beslissen of je de opzegging wel of niet wilt doorzetten. 

Ik heb opgezegd maar krijg toch een factuur! Wil je een nieuwe factuur voorkomen? Zorg dan dat je opzegging uiterlijk voor de opzegtermijn voor de verlenging bij ons bekend is.

Ik wil opzeggen namens de klant die is overleden. In dit geval noteren we je graag als nabestaande in ons systeem. Stuur hiervoor een kopie van de overlijdensakte naar ons toe en je eigen persoonlijke gegevens. Dan passen we dit aan. Let op: de opzegtermijn verandert hier niet door. 

Het bedrijf op wiens naam het pakket staat, bestaat niet meer. Is het bedrijf failliet? Dan mag de curator contact met ons opnemen. Is het bedrijf opgeheven en uit de KvK? Dan verandert de opzegtermijn en de betaalplicht niet. 



M
Marjolein is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.