FAQ Verbeterde pakketten Yourhosting november 2024

Vanaf 1 november 2024 veranderen de pakketten bij Yourhosting. Jouw hosting heeft dan direct meer capaciteit en je kunt meer met je website en mail. Ook zullen onze tarieven wijzigen. In dit artikel vertellen we je er alles over. Zijn er daarna toch nog onduidelijkheden van jouw kant? Neem dan even contact met ons op. We helpen je graag.

Inhoudsopgave

  1. Wanneer gaat dit gebeuren?
  2. Om wat voor wijzigingen gaat het?
  3. Geldt dit ook voor mij?
  4. Heb ik hier bericht over ontvangen?
  5. Waarom wijzigen jullie de tarieven?
  6. Ik ben het niet eens met deze wijziging

1. Wanneer gaat dit gebeuren?

De pakketten worden uitgebreid met ingang van 1 november 2024. Dit gaat dan direct in voor alle klanten; dus je kunt meteen gebruik maken van jouw verbeterde pakket. De nieuwe tarieven gaan dan ook gelden maar dat merk je pas bij de eerstvolgende verlenging. Heb je een lopend contract? Dan betaal je nog gewoon de tarieven die je gewend bent. Je krijgt te maken met de nieuwe prijzen als je contract na 1 november verlengd wordt of als je een nieuw product aanschaft.

2. Om wat voor wijzigingen gaat het?

Een aantal producten krijgt een nieuwe tarief en verbeterde specificaties. Je kunt dit terugvinden in dit overzicht op onze website.

3. Geldt dit ook voor mij?

Ben je klant van Yourhosting of ben je van plan om klant te worden? Dan gelden de aanpassingen ook voor jou. Als je nog een lopende overeenkomst hebt dan veranderen jouw kosten nog niet. Je betaalt pas het nieuwe tarief als je na 1 november je contract verlengt of een nieuw product bestelt. De verbeterde capaciteit van je pakket gaat wel meteen in.

4. Heb ik hier bericht over ontvangen?

Ja, we hebben je hierover een mail gestuurd op 24 september. We hebben de mail gestuurd naar het contactmailadres wat bekend is in onze administratie. 

5. Waarom wijzigen jullie de tarieven?

De tarieven zullen verhoogd worden. Dit doen we uiteraard liever niet. Maar we hebben te maken met stijgende prijzen van onze leveranciers.

6. Ik ben het niet eens met deze wijziging

We snappen dat het niet prettig is als de tarieven omhoog gaan. We hopen dat we met uitbreiden van onze pakketten hier wat waardevols tegenover kunnen zetten. 

We denken ook graag met je mee als je kosten wilt besparen. Misschien kun je een pakket downgraden of een contract voor meerdere jaren afsluiten. Daarmee krijg je een flinke korting. Neem gerust even contact op om hier samen met één van onze collega's naar te kijken.

D
Dmitri is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.