Hieronder vind je van een aantal van onze producten de looptijd:
Inhoudsopgave
- Looptijd per product
- Voor welke producten heb ik een keuze in de looptijd?
- Per wanneer kan ik upgraden of downgraden?
Looptijd per product
Productnaam | Looptijd |
Domeinnamen | per jaar |
SSL-certificaten | per jaar |
Shared hostingpakketten | per jaar |
MijnWebsite Winkel-pakketten | per kwartaal of per jaar* |
Managed VPS-pakketten | per kwartaal |
Unmanaged VPS-pakketten | per maand |
DNS-/redirectservice | per jaar |
E-mailpakketten | per jaar |
Office 365-licenties | per maand |
*Je maakt de keuze tijdens het bestelproces in de shop.
Voor welke producten heb ik een keuze in de looptijd?
Bij de MijnWebsite Winkel-pakketten heb je een keuze in een afname per kwartaal of per jaar.
De verschillen tussen de kwartaal- en jaarpakketten:
- de looptijd: je kiest tussen een afname per jaar of kwartaal bij MijnWebsite Winkel
- facturatie: we factureren volgens de looptijd. Bij een jaarproduct één keer per jaar en bij een kwartaalproduct elke drie maanden.
- prijs: de jaarproducten zijn in verhouding voordeliger dan de kwartaalproducten.
Lopende hosting en E-mail pakketten kun je verlengen met twee jaar tegen het tarief van voor de prijswijziging van juni 2022. Kijk voor meer details op de betreffende pagina.
NB: De pakket specificaties zijn altijd gelijk.
Per wanneer kan ik upgraden of downgraden?
Een upgrade kun je altijd per direct laten ingaan; je hebt dan dezelfde dag nog het nieuwe pakket tot je beschikking. Een downgrade kun je elk moment aanvragen, maar voeren we uit per einde van de huidige looptijd (dus als het jaar om is). Je kunt gebruik blijven maken van de huidige pakketspecificaties tot de downgrade is uitgevoerd. Een downgrade vraag je aan via je online klantomgeving.