Opzeggen in Mijn Yourhosting

Wil je producten opzeggen? Onze klantenservice staat telefonisch voor je klaar via 038-850 9600. Onze actuele openingstijden vind je hier op onze website.

We gaan over op een nieuwe online klantomgeving; Mijn Yourhosting. Op deze pagina vind je een handleiding over Mijn Yourhosting. Heb je nu al een andere klantomgeving bij ons voor het beheren van je producten en gegevens? Je beheert dan nu je producten en gegevens nog gewoon in je huidige omgeving, zoals je gewend bent. Klik dan hier voor een overzicht met de handleidingen voor die klantomgeving.



Inhoudsopgave

  1. Domeinnaam, hosting of mailpakket opzeggen
  2. Opzegging annuleren
  3. Je domeinnaam verhuizen
  4. Opzegtermijn en bijzondere omstandigheden


Domeinnaam, hosting of mailpakket opzeggen

Wil je producten opzeggen? Onze klantenservice staat telefonisch voor je klaar via 038-850 9600. Onze actuele openingstijden vind je hier op onze website.

Liever zelf je producten beheren via je klantomgeving? Dat kan natuurlijk ook. Hiervoor log je in op je online klantomgeving Mijn Yourhosting. Onder het kopje 'Mijn producten' zie je 'Domeinnamen' en/of 'Hosting & E-mail' staan. Klik daar op het product dat je wilt opzeggen en doorloop de stappen. Je ontvangt een bevestiging van de opzegging op het e-mailadres dat je in Mijn Yourhosting bij je contactgegevens hebt ingesteld. 

Geen opzegbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wil je de domeinnaam verhuizen naar een andere Yourhosting klant; doe dan een overdracht.


Opzegging annuleren

Heb je de opzegstappen doorlopen maar wil je je product/dienst toch verlengen / behouden? Als de opzegdatum nog in de toekomst ligt kun je de opzegging annuleren bij onze klantenservice. Neem hiervoor z.s.m. telefonisch contact over op met onze klantenservice via 038-850 9600.


Je domeinnaam verhuizen

Heb je je domeinnaam verhuisd naar een andere provider, beëindig dan je contract met Yourhosting via een opzegging in Mijn Account om een vervolgfactuur te voorkomen. Heb je hier vragen over, neem dan telefonisch contact met ons op via 038-850 9600. Onze klantenservice staat voor je klaar tijdens deze openingstijden.


Opzegtermijn en bijzondere omstandigheden

Wat is de opzegtermijn? Je kunt je diensten altijd opzeggen. Hierbij geldt voor de meeste producten een opzegtermijn van één maand. 

Wat is de einddatum van de opzegging? Als je het product opzegt in je Mijn Account omgeving krijg je te zien wat de einddatum is. Zolang de einddatum in de toekomst ligt (en je producten niet hebt verhuisd) kun je een opzegging nog annuleren.

Hoe voorkom ik een nieuwe factuur? Wil je een nieuwe factuur voorkomen? Zorg dan dat je opzegging uiterlijk voor de opzegtermijn voor de verlenging bij ons bekend is.

De account houder is overleden. Ik wil opzeggen namens deze persoon. In dit geval noteren we je als nabestaande in ons systeem. Stuur hiervoor een kopie van de overlijdensakte naar ons toe en je eigen persoonlijke gegevens. Dan passen we dit aan. Let op: de opzegtermijn verandert hier niet door. 

De producten staan op naam van een bedrijf dat niet meer bestaat. Wat nu? Is het bedrijf failliet gegaan, dan mag de curator hierover contact met ons opnemen. Is het bedrijf opgeheven en uit de KvK? Dan verandert de opzegtermijn en de betaalplicht niet. 




M
Marjolein is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.