Inloggen op Mijn Account bij Yourhosting

Als je klant bent bij Yourhosting heb je beschikking over Mijn Account. Je kunt hier zaken beheren zoals je producten, financiën en persoonlijke gegevens. In deze handleiding leggen we uit hoe je hierop inlogt.

Inhoudsopgave

Inleiding

We zijn bezig met het overstappen naar een nieuwe omgeving: Mijn Yourhosting. Als je hier al gebruik van maakt kun je beter deze handleiding er bij pakken.

Inloggen

  1. Ga naar de website;
  2. Klik rechtsboven op Inloggen;
  3. Kies voor Mijn Yourhosting;
  4. Vul je klantnummer en wachtwoord in;
  5. Klik op Log in.

Wachtwoord vergeten

Als je het wachtwoord vergeten bent kun je een reset opvragen.

  1. Klik op Wachtwoord Vergeten;
  2. Vul je e-mailadres in en klik op Versturen;
  3. Volg de instructies in de e-mail die je ontvangt.

Multifactor Authenticatie

Om je account nog beter te beveiligen kun je twee factor authenticatie (2FA) aanzetten. Meer informatie over wat het is en hoe je het kan inschakelen, vind je in deze handleiding.

Mailadres niet bereikbaar

Is het mailadres waar de wachtwoord reset naar toe gaat niet meer in gebruik? We kunnen dit voor je aanpassen. Neem hiervoor contact met ons op. In verband met de bescherming van je persoonsgegevens hebben we dan wel een aantal documenten van je nodig.

Particulier account:

  • Klantnummer;
  • Beveiligde kopie legitimatie (of scan/foto met je smartphone);
  • Zorg dat je pasfoto en BSN onherkenbaar zijn;
  • Gewenste e-mailadres.

Zakelijk account:

  • Klantnummer;
  • Uittreksel Kamer van Koophandel van maximaal 6 maanden oud;
  • Beveiligde kopie legitimatie van iemand die op het KvK-uittreksel staat als bevoegd;
  • Zorg dat je pasfoto en BSN onherkenbaar zijn;
  • Gewenste e-mailadres.

Problemen met inloggen

Controleer of de volgende tips werken:

  • Probeer in plaats van het klantnummer je e-mailadres in te vullen
  • Zet je virusscanner, firewall of internet security helemaal uit. Bepaalde internet security tools in veel virusscanners laten geen cookies toe;
  • Controleer of je de juiste gegevens gebruikt. Je wachtwoord heb je gekozen bij de activering van je account. Je kunt daarnaast altijd je klantnummer als gebruikersnaam invullen. Je klantnummer staat het vermeld op je facturen en in je bevestigingse-mail.

Lukt het nog steeds niet om in te loggen? Neem dan contact op met onze klantenservice.



M
Marjolein is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.