Gebruik je e-mail van Yourhosting, maar werkt het niet? In dit artikel checken we je instellingen. Kom je er met het artikel niet uit? Neem dan contact op voor hulp.
Inhoudsopgave
- Wat heb ik hiervoor nodig?
- Waar moet ik zijn om mijn postvak na te kijken?
- Werkt je bestaande e-mailadres niet meer in je Mailprogramma?
Wat heb ik hiervoor nodig?
Je wilt je postvak van Yourhosting controleren op iOS. Hiervoor heb je een aantal dingen nodig.
- Het programma iOS
- Je login gegevens (mailadres en wachtwoord); lees hier hoe je een wachtwoord instelt
Waar moet ik zijn om mijn postvak na te kijken?
1. Start 'Instellingen' op; en ga naar 'Mail'
2. Vervolgens ga je naar 'Accounts' en tik je je e-mailaccount aan;
3. Check of de volgende instellingen goed staan:
Server inkomende e-mail (IMAP/POP):
- Gebruikersnaam: je e-mailadres
- Wachtwoord: het wachtwoord van je mailbox
- Hostnaam: je serveradres is mail.yourhosting.nl. Zie ook het artikel 'waar vind ik mijn mailinstellingen';
- Poort: 993 (IMAP) 995 (POP)
- Gebruik TLS/SSL = uitgevinkt
- Identiteitscontrole: Wachtwoord
Server uitgaande e-mail (SMTP):
- Gebruikersnaam: je e-mailadres
- Wachtwoord: het wachtwoord van je mailbox (hetzelfde als bij inkomende e-mail)
- Hostnaam: je serveradres. Zie ook het artikel 'waar vind ik mijn mailinstellingen';
- Poort: 465
- Gebruik TLS/SSL = uitgevinkt
- Identiteitscontrole: Wachtwoord
Werkt je bestaande e-mailadres niet meer in je Mailprogramma?
We hebben een handige e-mailinstelhulp, waar je de stappen op je apparaat 1 voor 1 doorloopt. Je vindt de e-mailinstelhulp op https://www.yourhosting.nl/support/e-mail-instelhulp/