Mijn e-mail werkt niet op iOS. Wat moet ik nu doen?

Gebruik je e-mail van Yourhosting, maar werkt het niet? In dit artikel checken we je instellingen. Kom je er met het artikel niet uit? Neem dan contact op voor hulp.

Inhoudsopgave 

  1. Wat heb ik hiervoor nodig?
  2. Waar moet ik zijn om mijn postvak na te kijken?
  3. Werkt je bestaande e-mailadres niet meer in je Mailprogramma?


Wat heb ik hiervoor nodig?

Je wilt je postvak van Yourhosting controleren op iOS. Hiervoor heb je een aantal dingen nodig. 

  • Het programma iOS 
  • Je login gegevens (mailadres en wachtwoord); lees hier hoe je een wachtwoord instelt 


Waar moet ik zijn om mijn postvak na te kijken?

1. Start 'Instellingen' op; en ga naar 'Mail'

2. Vervolgens ga je naar 'Accounts' en tik je je e-mailaccount aan;

3. Check of de volgende instellingen goed staan:

Server inkomende e-mail (IMAP/POP):

Server uitgaande e-mail (SMTP):


Werkt je bestaande e-mailadres niet meer in je Mailprogramma?

We hebben een handige e-mailinstelhulp, waar je de stappen op je apparaat 1 voor 1 doorloopt. Je vindt de e-mailinstelhulp op https://www.yourhosting.nl/support/e-mail-instelhulp/



M
Mark is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.