Mijn e-mail werkt niet in Thunderbird. Wat kan ik doen?

Gebruik je e-mail van Yourhosting, maar werkt het niet? In dit artikel checken we je instellingen. Kom je er met het artikel niet uit? Gebruik dan onze e-mail instelhulp


Wat heb ik hiervoor nodig?

Je wilt je postvak van Yourhosting controleren in Thunderbird Hiervoor heb je een aantal dingen nodig. 

  • Het programma Thunderbird
  • Je login gegevens (mailadres en wachtwoord); lees hier hoe je een wachtwoord instelt 

Waar moet ik zijn om mijn postvak na te kijken?

1. Start Thunderbird  op; en ga naar 'Extra' bovenin

2. In het menu, klik je op 'Accountinstellingen';

3. Check of de volgende instellingen goed staan:

Server inkomende e-mail (IMAP/POP):

Server uitgaande e-mail (SMTP):




M
Mark is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.