Mijn e-mail werkt niet in Apple Mail. Hoe kan ik dit oplossen?

Gebruik je e-mail van Yourhosting, maar werkt het niet? Gebruik onze handige e-mailinstelhulp, waar je de stappen op je apparaat 1 voor 1 doorloopt, of controleer met dit artikel je instellingen. Kom je er met het artikel niet uit? Neem dan contact op voor hulp. 


Wat heb ik hiervoor nodig?

Je wilt je postvak van Yourhosting controleren in Apple Mail. Hiervoor heb je een aantal dingen nodig. 

  • Het programma Apple Mail
  • Je login gegevens (mailadres en wachtwoord); lees hier hoe je een wachtwoord instelt 

Waar moet ik zijn om mijn postvak na te kijken?

1. Start Apple Mail op; en ga naar 'Mail' links bovenin

2. In het menu, klik je op 'Voorkeuren';

3. En dan voor 'Accounts';

4. Daarna ga je naar 'Server settings';

5. Check of de volgende instellingen goed staan:

Server inkomende e-mail (IMAP/POP):

Server uitgaande e-mail (SMTP):




M
Mark is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.