Probleemoplossing voor Yourhosting mail in Outlook

Als je een mailadres hebt bij ons dan kun je deze toevoegen in Outlook. Werkt deze mailaccount niet naar behoren dan helpen we je graag. Doorloop eerst de stappen in onze handige e-mail instelhulp. Als je hiermee nog niet geholpen bent kun je onderstaande stappen doornemen.

Inhoudsopgave

Wat je nodig hebt

Je wilt je postvak van Yourhosting controleren in Outlook. Hiervoor heb je een aantal dingen nodig.

  • Het programma Outlook
  • Je login gegevens (mailadres en wachtwoord); lees hier hoe je een wachtwoord instelt

Instellingen in Outlook nakijken

1. Start Outlook op; en ga naar Bestand links bovenin;

2. In het nieuwe scherm klik je op Accountinstellingen;

3. En dan nog eens op Accountinstellingen;

4. In dit venster selecteer je je e-mailadres en klik je op Wijzig;

5. Check of de volgende instellingen goed staan:

Server inkomende e-mail (IMAP/POP):

  • Gebruikersnaam: je e-mailadres
  • Wachtwoord: het wachtwoord van je mailbox
  • Hostnaam: mail.yourhosting.nl
  • Poort: 993 (IMAP) 995 (POP)
  • Gebruik TLS/SSL = aangevinkt
  • Identiteitscontrole: Wachtwoord

Server uitgaande e-mail (SMTP):

  • Gebruikersnaam: je e-mailadres
  • Wachtwoord: het wachtwoord van je mailbox (hetzelfde als bij inkomende e-mail)
  • Hostnaam: mail.yourhosting.nl
  • Poort: 465
  • Gebruik TLS/SSL = aangevinkt
  • Identiteitscontrole: Wachtwoord

Wachtwoord testen

Er is een handige manier om te testen of je wachtwoord juist is. Ga naar onze webmail en probeer in te loggen. Als dit werkt kun je het wachtwoord als oorzaak afstrepen. Werkt het niet pas dan je wachtwoord aan in Plesk. Je leest hier hoe dat gaat.

M
Mark is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.