Inloggen op Mijn Yourhosting

We gaan over op een nieuwe online klantomgeving; Mijn Yourhosting. Op deze pagina vind je een stappenplan over Mijn Yourhosting. Heb je nu al een andere klantomgeving bij ons voor het beheren van je producten en gegevens? Je beheert dan nu je producten en gegevens nog gewoon in je huidige omgeving, zoals je gewend bent. Klik dan hier voor een overzicht met de handleidingen voor die klantomgeving.

Inhoudsopgave

  1. Hoe log ik in?
  2. Wachtwoord vergeten
  3. Problemen met inloggen
  4. Is je e-mailadres gewijzigd?



Hoe log ik in?

  1. Ga naar https://account.yourhosting.nl;
  2. Vul je e-mailadres en het wachtwoord in;
  3. Kik op de button Indienen.


Wachtwoord vergeten

Weet je je wachtwoord niet (meer)? 

  1. Klik dan onder het inlogscherm op Wachtwoord vergeten;
  2. Vul je e-mailadres in en klik op Indienen;
  3. Je ontvangt een e-mail om je wachtwoord te resetten.

Problemen met inloggen

Controleer of de volgende tips werken:

  • Controleer of het e-mailadres klopt. Staat er misschien per ongeluk hier een spatie voor of achter?
  • Zet je virusscanner, firewall of internet security helemaal uit. Bepaalde internet security tools in veel virusscanners laten geen cookies toe;
  • Controleer je Internet Explorer-instellingen. Zet 'Privacy' op ’normaal niveau’ en 'Beveiliging' op ‘standaard niveau’;
  • Controleer of je de juiste gegevens gebruikt. Je wachtwoord heb je gekozen bij de activering van je account. 
  • Lukt het nog steeds niet om in te loggen of je wachtwoord te resetten? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Is je e-mailadres gewijzigd?

Kun je niet meer inloggen en is het e-mailadres waar de wachtwoord reset naartoe gaat niet meer in gebruik? We kunnen dan het mailadres voor je aanpassen. In verband met privacy wetgeving hebben we dan wel een aantal zaken van je nodig:



Particulier account 

  • Klantnummer;
  • Beveiligde kopie legitimatie (of scan/foto met je smartphone);
  • Zorg dat je pasfoto en BSN onherkenbaar zijn;
  • Gewenste e-mailadres.


Zakelijk account

  • Klantnummer;
  • Uittreksel Kamer van Koophandel van maximaal 6 maanden oud;
  • Beveiligde kopie legitimatie van iemand die op het KvK-uittreksel staat als bevoegd;
  • Zorg dat je pasfoto en BSN onherkenbaar zijn;
  • Gewenste e-mailadres.

We wijzigen je e-mailadres zo spoedig mogelijk en informeren je op je nieuwe mailadres over de status hiervan.

Hierna kun je de stappen doorlopen om je wachtwoord te resetten en weer inloggen.

M
Marjolein is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.