Heb je een account in onze oude Yourhosting omgeving maar ook één of meerdere Microsoft 365 licenties? Dan kan het zijn dat je tijdelijk twee klantaccounts bij ons hebt. Je kunt gewoon met dezelfde gegevens inloggen en je ziet vanzelf waar je moet zijn. Ondervind je toch wat issues of onduidelijkheden hierbij? Dan helpen we je graag.
Inhoudsopgave
Mijn Yourhosting
Iedereen logt in op Mijn Yourhosting: https://account.yourhosting.nl. Je kunt hier je e-mailadres en wachtwoord invullen en komt dan direct in jouw eigen klantportaal.
- NB: Het is wel belangrijk om je e-mailadres te gebruiken en niet je klantnummer.
Keuzemenu
Krijg je na het inloggen een keuzemenu? Dan staan een aantal van je producten nog in oude omgeving en je Microsoft 365 licenties in de nieuwe. Geen zorgen, dit is een tijdelijke situatie. We zorgen zo snel mogelijk dat je alles in één portaal kunt regelen. Het keuzemenu ziet er zo uit en je kunt hier kiezen of je je hostingproducten wilt inzien of je Microsoft licenties.
Foutmelding
Krijg je een foutmelding? Controleer dan eerst of je het mailadres hebt gebruikt in plaats van het klantnummer om in te loggen. Dit is belangrijk om te zorgen dat je op de juiste plek terecht komt. Nog steeds niet het gewenste resultaat?
- Kies voor de wachtwoord vergeten optie;
- Wis je geschiedenis en cache en probeer het nog eens.
Ander scherm
Krijg je geen keuzemenu maar kom je direct in dit scherm? Log dan weer uit en doorloop de volgende stappen.
- Wis je cache, browsergeschiedenis en opgeslagen wachtwoorden;
- Verzeker je er van dat je inlogt met je mailadres.
I