Inloggen op de Plesk Hostingmanager bij Yourhosting

We gaan over op een nieuwe online klantomgeving; Mijn Yourhosting. Heb je nu een Mijn Account-omgeving, dan blijf hier je producten en gegevens gewoon beheren zoals je gewend bent. Zodra we jouw Mijn Account overzetten naar de nieuwe omgeving 'Mijn Yourhosting', ontvang je van ons een bericht. Heb je al een Mijn Yourhosting-omgeving, ga dan naar het inloggen op Plesk via Mijn Yourhosting. Weet je niet zeker welke omgeving je hebt, kijk dan hier.

Als je een pakket hebt bij ons kun je gebruik maken van de Hostingmanager. In dit artikel vertellen we je er alles over. 

Inhoudsopgave

Inleiding

In de Hostingmanager beheer je alle technische instellingen van je website, hosting, e-mail of domeinnamen. De Hostingmanager is bereikbaar via Mijn Account. Je hebt een Hostingmanager als je een e-mail- of hostingpakket bij ons afneemt. 

Inloggen op de nieuwe Hostingmanager

Log in op Mijn Account met de volgende gegevens:

  • Je klantnummer of gebruikersnaam;
  • Je wachtwoord.

Rechtstreeks inloggen voor webmasters

Beheert iemand anders je website, dan kan hij/zij rechtstreeks inloggen op de Hostingmanager met je FTP-gegevens via https://serverXXX.yourhosting.nl:8443 (vervang “XXX” door je servernummer). Er moeten drie getallen ingevuld worden. Sta je bijvoorbeeld op server 1, vul dan ‘001’ in. De beheerder krijgt dan enkel toegang tot je technische instellingen, en dus niet tot de overige onderdelen van Mijn Account.

Een FTP-verbinding maken

Gebruik bij het maken van een FTP-verbinding de volgende gegevens:

  • Je domeinnaam (of het serveradres);
  • Je FTP-gebruikersnaam;
  • Je FTP-wachtwoord.

FTP-wachtwoord vergeten of aanpassen

Volg onderstaande stappen om je FTP-wachtwoord te resetten:

  • Log in op Mijn Account;
  • Ga naar Mijn gegevens;
  • Scroll naar Mijn technische gegevens;
  • Selecteer het pakket waarvan je het wachtwoord wilt aanpassen;
  • Klik achter FTP-wachtwoord op Wijzig wachtwoord;
  • Klik op de volgende pagina op Verstuur;
  • Volg de instructies in de e-mail die je van ons ontvangt.

Problemen met inloggen

Controleer of de volgende tips werken:

  • Zet je virusscanner, firewall of internet security helemaal uit. Bepaalde internet security tools in veel virusscanners laten geen cookies toe;
  • Controleer je Internet browserinstellingen. Zet Privacy op Normaal niveau en Beveiliging op Standaard niveau;
  • Controleer of je de juiste gegevens gebruikt. Je FTP-gebruikersnaam bevat géén cijfers;
  • Ben je korter dan drie dagen klant, dan is je domeinnaam mogelijk nog niet actief. Gebruik in dat geval de testlink die je in je activeringsmail hebt ontvangen als Host adres voor je FTP-verbinding.

Lukt het nog steeds niet om in te loggen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Instructievideo: Wachtwoord aanpassen Plesk/HM


D
Dmitri is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.