Inloggen op Mijn Yourhosting

Als je klant ben bij Yourhosting heb je de beschikking over je eigen klantomgeving: Mijn Yourhosting. Je kunt hier zaken regelen zoals je producten, financiën en persoonlijke gegevens. In deze handleiding leggen we uit hoe je hier op inlogt.

Inhoudsopgave

Inleiding

We zijn bezig met de overstap naar deze nieuwe klantomgeving. Gebruik je nog onze oude Mijn Account? Dan kun je beter deze handleiding gebruiken.

Inloggen

  1. Ga naar de website en klik rechtsboven op Inloggen;
  2. Kies voor Mijn Yourhosting;
  3. Vul je e-mailadres en het wachtwoord in;
  4. Kik op de button Log in;

Activeren

Als je klant wordt bij Yourhosting krijg je van ons een mail met een activatiecode en een link. Hiermee activeer je jouw account. Heb je de account nog niet geactiveerd? Als je inlogt krijg je dan eerst het verzoek om dit alsnog te doen. Je kunt dan ook een nieuwe mail laten sturen.

Wachtwoord vergeten

Weet je je wachtwoord niet (meer)? 

  1. Klik dan onder het inlogscherm op Wachtwoord vergeten;
  2. Vul je e-mailadres in en klik op Verzenden;
  3. Je ontvangt een e-mail om je wachtwoord te resetten.Hueyikg0pxgE_sqnRipgZ0YSREOI7odwVw

Problemen bij het inloggen

Als je niet kunt inloggen controleer dan het volgende:

  • Controleer of het e-mailadres klopt. Staat er misschien per ongeluk hier een spatie voor of achter?
  • Zet je virusscanner, firewall of internet security helemaal uit. Bepaalde internet security tools in veel virusscanners laten geen cookies toe;
  • Controleer of je de juiste gegevens gebruikt. Je wachtwoord heb je gekozen bij de activering van je account.
  • Lukt het nog steeds niet om in te loggen of je wachtwoord te resetten? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Mailadres of 2FA niet bereikbaar

Kun je niet meer bij het mailadres waar het de wachtwoord reset naar toe gaat? Of is je 2FA app niet meer bereikbaar? We kunnen deze voor je aanpassen. Neem contact met ons op en stuur ons de volgende gegevens:

Particulier account 

  • Klantnummer;
  • Beveiligde kopie legitimatie (of scan/foto met je smartphone);
  • Zorg dat je pasfoto en BSN onherkenbaar zijn;
  • Gewenste e-mailadres.

Zakelijk account

  • Klantnummer;
  • Uittreksel Kamer van Koophandel van maximaal 6 maanden oud;
  • Beveiligde kopie legitimatie van iemand die op het KvK-uittreksel staat als bevoegd;
  • Zorg dat je pasfoto en BSN onherkenbaar zijn;
  • Gewenste e-mailadres.
M
Marjolein is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.