In dit artikel kunt u lezen hoe u feestdagen kunt toevoegen aan uw agenda. Outlook heeft de mogelijkheid om in keer alle feestdagen toe te voegen aan uw Outlook Agenda. Wanneer u deze feestdagen toevoegt aan uw agenda, voorkomt u dat u per abuis afspraken op feestdagen maakt. U kunt deze feestdagen toevoegen aan uw agenda door de onderstaande stappen te volgen.
Outlook 2013
- Klik in de linker bovenhoek op 'Bestand' en vervolgens op 'Opties'.
- Klik in het linkermenu op 'Agenda' en vervolgens op 'Feestdagen toevoegen'.
- U kunt hier 'Nederland' aanklikken en vervolgens op 'OK'.
- U krijgt daarna de melding dat de feestdagen zijn toegevoegd.
Outlook 2007
- U klikt bovenin de menubalk op 'Extra' en vervolgens op 'Opties'.
- U kunt hier op 'Agenda opties' klikken en daarna op 'Feestdagen toevoegen'.
- U kunt hier 'Nederland' aanklikken en daarna op 'Ok' klikken. U krijgt de melding dat de feestdagen aan uw agenda zijn toegevoegd.