Feestdagen toevoegen in Outlook 2007 - 2010 - 2013

In dit artikel kunt u lezen hoe u feestdagen kunt toevoegen aan uw agenda. Outlook heeft de mogelijkheid om in keer alle feestdagen toe te voegen aan uw Outlook Agenda. Wanneer u deze feestdagen toevoegt aan uw agenda, voorkomt u dat u per abuis afspraken op feestdagen maakt. U kunt deze feestdagen toevoegen aan uw agenda door de onderstaande stappen te volgen. 

Outlook 2013

  1. Klik in de linker bovenhoek op 'Bestand' en vervolgens op 'Opties'.
  2. Klik in het linkermenu op 'Agenda' en vervolgens op 'Feestdagen toevoegen'.
  3. U kunt hier 'Nederland' aanklikken en vervolgens op 'OK'.
  4. U krijgt daarna de melding dat de feestdagen zijn toegevoegd.

Outlook 2007

  1. U klikt bovenin de menubalk op 'Extra' en vervolgens op 'Opties'.
  2. U kunt hier op 'Agenda opties' klikken en daarna op 'Feestdagen toevoegen'.
  3. U kunt hier 'Nederland' aanklikken en daarna op 'Ok' klikken. U krijgt de melding dat de feestdagen aan uw agenda zijn toegevoegd.
D
Dmitri is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.