In dit artikel leggen we je graag uit hoe je je e-mail instelt in Windows Live Mail.
Wanneer je Windows Live Mail hebt gestart, ga je naar 'Accounts' en kies je voor 'E-mail'.
In deze pop-up geef je je account gegevens op en klik je op 'Volgende'.
E-mailadres: <je e-mailadres>
Wachtwoord: <het bijhorende wachtwoord>
Schermnaam voor verzonden berichten: <je eigen naam of bedrijfsnaam>
Kies vervolgens voor "Serverinstellingen handmatig configureren" en klik op volgende.
Na het invullen van deze gegevens, krijg je een nieuwe pop-up. Hier vul je vervolgens je gegevens in en klik je op 'Volgende'.
- Servertype: <POP of IMAP>
- Serveradres: mail.argewebhosting.nl
- Verifiëren met: Niet-versleutelde tekst
- Gebruikersnaam: <uw e-mailadres>
- Server uitgaande post: mail.argewebhosting.nl
Let op! Wanneer je een hostingpakket op onze Plesk servers hebt, kijk dan hier je serveradres na.
Bij "server voor uitgaande e-mail (SMTP)" verander je de poort van 25 naar 587. Klik het vakje "Vereist verificatie" aan en klik op volgende.
Vervolgens krijg je een laatste pop-up waarin wordt weergegeven dat het account is toegevoegd. Om het proces af te ronden klik je op 'Voltooien'.
Je e-mailaccount in toegevoegd.