Als je een mailadres hebt bij Argeweb kun je deze toevoegen aan Outlook voor de Mac. In deze handleiding leggen we uit hoe je dat doet voor Outlook 2011.
Inhoudsopgave
- Vooraf
- Stap 1: Voorkeuren
- Stap 2: Accounts
- Stap 3: Gegevens invoeren
- Stap 4: Meer opties
- Stap 5: Afronden
Vooraf
Deze versie van Outlook is verouderd en wordt niet meer ondersteund door Microsoft. We adviseren om de nieuwste versie te gebruiken. Outlook 2011 werkt mogelijk niet goed en voldoet niet aan de veiligheidseisen.
Stap 1: Voorkeuren
- Start Outlook op;
- Ga bovenin de balk naar Outlook;
- Klik op Voorkeuren;
Stap 2: Accounts
- Klik op het icoontje voor Accounts;
- In het nieuwe scherm klik je onderaan op het + icoon;
- Kies voor de optie E-mail;
Stap 3: Gegevens invoeren
In het volgende scherm worden een aantal gegevens gevraagd:
- E-mailadres: Je mailadres
- Wachtwoord: E-mail wachtwoord
- Gebruikersnaam: Het mailadres
- Type account: Kies POP3 of IMAP. Wij adviseren IMAP
- Server voor inkomende e-mail: Server Inkomend (bijv. mail.argewebhosting.nl)
- Server voor uitgaande e-mail: Server Uitgaand (bijv. mail.argewebhosting.nl)
- Standaardpoort: Negeren. Vul poort 587 in bij de uitgaande e-mailserver
Let op! Wanneer je een hostingpakket op onze Plesk servers hebt, kijk dan hier je serveradres na.
Stap 4: Meer opties
- Klik op Meer opties;
- Ga naar Verificatie en kies voor Informatie over de inkomende e-mailserver gebruiken.
Stap 5: Afronden
- Sla de instellingen op;
- Het account is toegevoegd