Mailberichten kunnen als spam gemarkeerd worden door onze spamfilter. Je kun deze berichten dan terug vinden in jouw account. Je kunt dan bijvoorbeeld een bericht vrijgeven zodat deze alsnog wordt doorgestuurd. In deze handleiding vertellen we hier meer over.
INHOUDSOPGAVE
Inloggen
- Als je een eigen spamfilter account hebt aangemaakt kunt je hier inloggen;
- Nadat je bent ingelogd kun je kiezen voor spam quarantaine.
Quarantaine
- In de spam quarantaine zie je een tabel met de laatste e-mail die in de spam is gekomen;
- Je kunt hier berichten terugvinden met de zoekfunctie.
- Je kunt een mail vrijgeven of verwijderen;
- Als een mail onterecht in de spam staat kun je deze zo herstellen;
- De vrijgeven optie ziet er zo uit:
Details opvragen
- Je kunt eerst bekijken waarom het e-mailbericht wordt tegen gehouden;
- Dat doe je door te klikken op het onderwerp in het overzicht.
- Je ziet het originele e-mailbericht;
- Kies voor het tabblad Raw;
- Onderaan in dit scherm staat informatie over de classificatie van de mail;
- In dit voorbeeld is het bericht uitgefilterd omdat het wordt aangezien als een spam bericht.