Hoe stel ik een autoresponder in op de SoGo webmail van Vevida?

Het instellen van een autoresponder (bijvoorbeeld een bericht van afwezigheid) in je Webmail bij Vevida heb je in vijf simpele stappen geregeld. Bekijk ze hier.

  1. Klik in je Webmail op het tandwiel.
  2. Kies hierna voor Mail
  3. Kies nu voor Afwezigheid
  4. Zet een vinkje voor Automatisch bericht voor afwezigheid inschakelen. Tik het Onderwerp (bijv. Afwezig) in en vervolgens het afwezigheidsbericht zelf. Klik nu op het diskette-icoontje om je bericht op te slaan.
    Je afwezigheidsbericht is nu opgeslagen. Als je deze pagina nu ververst zie je rechtsboven bij het envelopje een rode pijl staan. Dat is voor jou het sein dat je bericht van afwezigheid is ingesteld.


 

M
Marjolein is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.