Wachtwoord wijzigen van een bestaand spamfilter account bij Argeweb

In dit artikel kunt u lezen hoe u het wachtwoord van uw spamfilter account kunt wijzigen.

Het kan voorkomen dat u het wachtwoord van uw spamfilter account wilt wijzigen en dit kunt u doen door de volgende stappen te ondernemen.

  • U logt in op de Customer Site en klikt vervolgens op 'Beheren' en 'Webhosting'.
  • U klikt op de betreffende domeinnaam. U krijgt deze optie alleen als u meerdere domeinnamen onder een klantnummer heeft 
  • U klikt onder de optie 'Veelgebruikt' op 'Mail'.
  • Vervolgens klikt u op 'Spamfilter'.
  • U bent nu op de pagina terecht gekomen waar u het wachtwoord kunt wijzigen. U kunt onderaan onder het kopje 'Wachtwoord instellen' de optie 'Wachtwoord wijzigen' aanvinken en hier tweemaal een wachtwoord naar keuze invullen. Zodra u dit heeft gedaan, kunt u op 'Toepassen' klikken.
  • Het wachtwoord van uw account is gewijzigd.

Belangrijk!

Als u nog geen spamfilter account heeft, dan kunt u deze aanvragen middels een ticket. Onze servicedesk zal deze dan voor u aanmaken.

J
Jeffrey is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.