Berichtregels in OWA bij Argeweb

In dit artikel kunt u lezen hoe u een berichtregel kunt aanmaken in de OWA. Het is mogelijk om binnen uw OWA (Outlook Web Access) berichtregels in te stellen, zodat er een specifieke mailafhandeling plaatsvindt.

  • U kunt dit instellen door rechts bovenin op het tandwieltje te klikken en vervolgens op ‘Opties’.
  • U kunt vervolgens in het linkermenu kiezen voor ‘E-mail organiseren’. U kunt hier alle berichtregels van uw account beheren.
  • U kunt een regel toevoegen door op ‘+’ te klikken. U kunt hierbij kiezen welk type regel u wilt gebruiken:

De volgende mogelijkheden zijn beschikbaar:

  • Een nieuwe regel voor binnenkomende berichten maken.
  • Berichten van iemand naar een map verplaatsen.
  • Berichten met bepaalde woorden in het onderwerp naar een map verplaatsen.
  • Bericht dat is verzonden naar een groep, naar een map verplaatsen.
  • Berichten met bepaalde woorden in de onderwerpregel verwijderen.

U krijgt de volgende mogelijkheden:

  • Naam: U kunt hier de naam van de regel invullen
  • Als het bericht is ontvangen en: U kunt hier kiezen waar het betreffende woord in staat (bijvoorbeeld in het onderwerp)
  • Ga als volgt te werk: U kunt hier kiezen wat er met bericht gedaan moet worden (verplaatsen, doorsturen en dergelijke)
  • Bij de optie ‘Woorden invoeren’ kunt u de betreffende woorden invullen, waar de berichtregel actie op moet ondernemen.
  • Bij de optie ‘Eén optie selecteren’ kunt u de map aangeven waar deze mail in geplaatst moet worden.
  • Berichtregel verwijderen
  • Het is uiteraard ook mogelijk deze berichtregel te verwijderen. U kunt dit doen door de betreffende berichtregel aan te vinken en vervolgens op het icoontje van de prullenbak te klikken.
J
Jeffrey is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.