E-mail instellen (automatisch) in Thunderbird bij Argeweb

In deze handleiding leggen we je uit hoe je je e-mail account automatisch instelt in Thunderbird. 

  1. Klik rechtsboven op de instellingen-knop. Dit is de knop dat wordt weergegeven als drie horizontale streepjes die onder elkaar staan. 
  2. Ga vervolgens naar Options en selecteer de optie Account Settings.
  3. Klik linksonder op Account Actions en selecteer vervolgens de optie Add Mail Account om te beginnen met het configureren van uw mailaccount.
  4. Je kunt nu je Name invullen waarvan je wilt dat geadresseerden deze zien als afzender. 
  5. Vul vervolgens je Email address en het bijbehorende Password in. 
  6. Zorg ook dat de optie Remember password is ingeschakeld om te voorkomen dat je deze ook na het instellen steeds moet opgeven. 
  7. Klik vervolgens op Continue om door te gaan.
  8. Je krijgt nu een melding te zien dat de configuratie is gevonden door Argeweb. Je mag vervolgens opgeven of je gebruikt wilt maken van IMAP of POP3, afhankelijk van waar je voorkeur naar uitgaat.
    Wanneer je een hostingpakket op onze Plesk servers hebt, kijk dan hier voor de zekerheid je serveradres na.
  9. Klik vervolgens op Done om het instellen van je mailaccount af te ronden.
  10. Je mailaccount is nu volledig ingesteld!
M
Marjolein is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.