Als een automatische incasso van Vevida mislukt

Heb je automatische incasso ingesteld? Dan schrijven wij de kosten van je facturen automatisch af. Als dit mislukt krijg je bericht van ons. Heb je nog geen automatische incasso ingesteld? Dat kan hier.

Inhoudsopgave

Onjuiste gegevens

Bij onjuiste rekeninggegevens kan een incasso niet worden uitgevoerd. We ontvangen dan een melding van jouw bank. Wij nemen vervolgens per e-mail contact met jou op. In de meeste gevallen verwijderen we de rekeninggegevens en stellen je ervan op de hoogte dat je voortaan een factuur krijgt toegestuurd. Zo'n factuur kun je dan handmatig voldoen.

Op zulke facturen worden administratiekosten berekend. Om dit te voorkomen kun je ons voortijdig de juiste rekeninggegevens doorgeven.

Administratieve redenen

Bij administratieve redenen (meestal een saldotekort) ontvang je een herinnering per post.  Hierin staat het verzoek om de factuur voor deze keer handmatig te betalen. We wachten in zo'n geval met het registreren van nieuwe producten totdat we jouw betaling hebben ontvangen.

Contact opnemen

Wil je nieuwe betaalgegevens aan ons doorgeven of heb je een vraag over een mislukte incasso? Neem dan contact op. 

R
Robert is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.