Vevida - Dubbele betaling bij Vevida

Heb je te veel geld aan ons betaald? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zorgen ervoor dat je het te veel betaalde bedrag op je rekening krijgt teruggestort of dat er een verrekening plaatsvindt. Let op: onze medewerker vraagt je naar jouw rekeningnummer.


Is de factuur via automatische incasso of domiciliëring betaald? Dan kunnen wij dat bedrag pas na 56 dagen (wettelijke storneringstermijn bank) op jouw rekening terugstorten. Je kunt wel aan jouw bank vragen om de incasso te storneren als je het bedrag eerder terug wilt ontvangen.


Bij onjuiste rekeninggegevens kan een incasso niet worden uitgevoerd. Zodra wij een melding van de bank hebben ontvangen, nemen we per e-mail contact met je op. In de meeste gevallen verwijderen we de rekeninggegevens en stellen je ervan op de hoogte dat op toekomstige facturen administratiekosten (€ 5 exclusief btw) worden berekend.


Bij administratieve redenen (meestal een saldotekort) zul je een herinnering per post  ontvangen met het verzoek om de factuur voor deze keer handmatig te betalen.


We wachten met het registreren van nieuwe producten totdat we jouw betaling hebben ontvangen.

E
Edwin is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.