Vevida - Hoe kan ik betalen?

De wijze waarop je kunt betalen is afhankelijk van de volgende zaken: bestel je voor het eerst bij ons of ben je al langer klant? En gaat het om een nieuwe bestelling of betreft het een verlenging van een bestaand contract?

Nieuwe klant

Als je nieuw bent bij Vevida dan vragen wij uit voorzorg om een veilige kopie van het identiteitsbewijs (particulier) of kvk-uittreksel (zakelijk). Dit om fraude te voorkomen.

Online Betaling

De snelste manier om je bestelling te betalen is via een online betaling. Je logt in op MyVevida en betaalt met iDEAL, Paypal, Bancontact/Mister Cash, MasterCard, VISA, Maestro of American Express. Dat is veilig en gemakkelijk. Bij een online betaling kan er CM.com stichting (voorheen Stichting foundation Docdata) staan als ontvangende partij in plaats van Vevida. Zij zorgen er voor dat je betaling bij ons terecht komt. Omdat je een nieuwe klant bent, betaal je op je eerste factuur geen € 5 (exclusief btw) administratiekosten. Tip: Stel een automatische incasso in voor de verlengingen, om administratiekosten te besparen.

Automatische incasso (domiciliëring)

Je kunt de bestelling van je domein eenvoudig automatisch betalen. Zo weet je zeker dat jouw domein actief blijft, mits de incasso is gelukt. Bij deze betaalwijze betaal je geen administratiekosten.

Achteraf betalen

Wil je pas na je productaanvraag betalen? Ook dat kan. Je betaalt dan € 5 (exclusief btw) administratiekosten per factuur. Bovendien wachten we bij een bestelling met het registreren van je domein tot we de betaling hebben ontvangen.  De factuur ontvang je per e-mail. Je dient het verschuldigde bedrag vervolgens binnen veertien dagen aan ons over te maken. Ons rekeningnummer is IBAN NL05 ABNA 0408 3612 55 t.n.v. Vevida.

Bestaande klant

Automatische incasso (domiciliëring)

Heb je een incassomachtiging afgegeven? In dat geval kun je bij een nieuwe bestelling kiezen uit direct Online betalen of betalen via automatische incasso. We wachten bij een bestelling met het registreren van je domein tot we de betaling hebben ontvangen. Bij een verlenging staat op de factuur, die je per e-mail ontvangt, op welke datum en van welk rekeningnummer er geïncasseerd wordt. Om problemen te voorkomen is het handig om genoeg saldo op je rekening te hebben.

Achteraf betalen

Je ontvangt een factuur per e-mail met € 5 (exclusief btw ) administratiekosten. Je kunt er voor kiezen om online te betalen of via je eigen bank met een handmatige betaling. We wachten bij een nieuwe bestelling met het registreren van je domein tot we de betaling hebben ontvangen.

J
Jelle is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.