Prioriteiten bij aanmaken tickets bij Argeweb

Voor het aanmelden van incidenten en/of het stellen van vragen maakt Argeweb gebruik van een ticketsysteem. Binnen dit ticketsysteem kan je een ticket een prioriteit geven, afhankelijk van de aard van je verzoek:

  • Storing
  • Wijzigingsverzoek
  • Informatieverzoek

Hieronder vind je een overzicht van de opties:

Storing

Een storing meld je aan wanneer je een dienst hebt die niet meer functioneert of onbereikbaar is (en daarvoor wel naar behoren werkte). Denk hierbij bijvoorbeeld aan een (dedicated) server of een VPS die onbereikbaar is geworden of wanneer je website niet meer functioneert. Voor een storing hanteren wij een standaard reactietijd van 1 werkuur.


Wijzigingsverzoek

Indien je instellingen wilt wijzigen van je dienst bij Argeweb, dien je een wijzigingsverzoek in. Je kunt hierbij bijvoorbeeld denken aan het verhogen van de upload limiet van PHP, het aanmaken van extra databases of het wijzigen van een e-mailadres. Voor een wijzigingsverzoek hanteren wij een standaard reactietijd van 4 werkuren.


Informatieverzoek

Wanneer je (extra) informatie wenst over de diensten die je bij Argeweb hebt, diensten die wij aanbieden of extra mogelijkheden (zoals bijvoorbeeld het onderzoeken van de mogelijkheid om een PHP module te installeren) dien je een informatieverzoek in. Voor een informatieverzoek hanteren wij een standaard reactietijd van 8 werkuren.

Let er wel op dat de reactietijd niet altijd gelijk is aan de oplostijd. Deze is sterk afhankelijk van de aard van je bericht en de benodigde acties van onze kant. Mocht blijken dat een ticket onterecht met de verkeerde prioriteit is aangemaakt, zullen wij deze voorzien van de juiste prioriteit en je hierover berichten.

D
Dmitri is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.