Bij Argeweb kunt u uw mailadres laten verifiëren waardoor zaken doen met ons veel sneller en makkelijker gaat en voor ons en voor u veiligheid en privacy bescherming garandeert.
Inhoudsopgave
- Hoe kan ik een e-mailadres laten verifiëren?
- Hoe krijg ik een geverifieerd mailadres?
- Hoe wijzig ik een geverifieerd mailadres?
- Wanneer raak ik mijn geverifieerde status kwijt?
- Hoe herken ik een geverifieerd mailadres?
- Wat kan ik met een geverifieerd mailadres?
Hoe kan ik een e-mailadres laten verifiëren?
- Nieuwe klanten kunnen een e-mailadres laten verifiëren door direct na de eerste bestelling een reply te geven op de verificatie e-mail die automatisch naar het ingevoerde e-mailadres wordt verstuurd.
- Klanten van Argeweb kunnen een e-mailadres laten verifiëren door telefonisch een akkoord te geven op het e-mailadres of door een formulier op te sturen of te faxen. Ga naar Mijn Argeweb om één van deze procedures in gang te zetten.
- Met een geverifieerd e-mailadres kunt u direct bestellingen plaatsen in het systeem van Argeweb en kunt u wijzigingen en annuleren voortaan via e-mail regelen.
Hoe krijg ik een geverifieerd mailadres?
Er zijn verschillende manieren op een e-mailadres te verifiëren.
- Indien u als nieuwe klant een bestelling plaatst, dan krijgt u ook direct een verificatie e-mail. Door heel gemakkelijk deze e-mail te reply-en met "Akkoord" wordt het e-mailadres geverifieerd.
- Indien u al klant bent, dan kunt een e-mailadres alleen verifiëren via de contractlijn of per post. Dit komt omdat u een ongeverifieerd e-mailadres heeft in ons systeem en wij er dus niet op kunnen vertrouwen dat u ook degene bent die deze e-mail leest.
Via de contractlijn een e-mailadres verifiëren is het meest gemakkelijk.
- Ga naar Mijn Argeweb van Argeweb en ga via het menu "administratief" naar "e-mailadres" en kies voor verifiëren per telefoon. Er verschijnt een tekst die u kunt inspreken in onze contractlijn.
- Daarnaast vindt u hier ook de mogelijkheid om een formulier te downloaden om een e-mailadres te verifiëren. Print dit formulier uit, onderteken het en stuur het per post of per fax op naar Argeweb. Uw e-mailadres wordt dan door ons op status "verifieerd" gezet.
Hoe wijzig ik een geverifieerd mailadres?
Een geverifieerd e-mailadres kunt u wijzigen via Mijn Argeweb. Door een nieuw e-mailadres in te voeren wordt er een vraag om bevestiging per e-mail gestuurd naar het huidige e-mailadres. Indien dit akkoord is dan zal er een nieuwe verificatie e-mail naar het nieuwe e-mailadres worden verzonden, zodat deze ook direct geverifieerd kan worden.
Indien u een ongeverifieerd e-mailadres wilt wijzigen, dan zal dit schriftelijk moeten gebeuren of via de contractlijn. Meer informatie hierover kunt u terugvinden op Mijn Argeweb.
Wanneer raak ik mijn geverifieerde status kwijt?
Indien een e-mailadres wordt gewijzigd, dan vervalt automatisch de verificatie-status van het e-mailadres. Het nieuwe e-mailadres zal opnieuw moeten worden geverifieerd. Ook kunt u de status van verificatie kwijtraken door bijvoorbeeld een betalingsachterstand of een andere administratieve reden.
Hoe herken ik een geverifieerd mailadres?
Op zoveel mogelijk plaatsen binnen Mijn Argeweb zal een e-mailadres in de kleur groen worden weergegeven met een vinkje er achter indien het een geverifieerd e-mailadres betreft. Een ongeverifieerd e-mailadres zal rood worden weergegeven op deze plaatsen.
Wat kan ik met een geverifieerd mailadres?
Een geverifieerd e-mailadres is voor Argeweb een sleutel om online zaken te doen. Met een geverifieerd e-mailadres kunt u direct bestellingen goedkeuren, contracten bevestigen, wijzigingen doorvoeren en diensten opzeggen. Daarnaast sturen wij ook accountinformatie naar deze e-mailadressen zoals bijvoorbeeld FTP-gegevens.