Bij Argeweb kan je je mailadres laten verifiëren waardoor zaken doen met ons veel sneller en makkelijker gaat. Ook is het voor onze en voor jouw veiligheid en privacy bescherming.
Inhoudsopgave
- Hoe kan ik een e-mailadres laten verifiëren?
- Hoe krijg ik een geverifieerd mailadres?
- Hoe wijzig ik een geverifieerd mailadres?
- Wanneer raak ik mijn geverifieerde status kwijt?
- Hoe herken ik een geverifieerd mailadres?
- Wat kan ik met een geverifieerd mailadres?
Hoe kan ik een e-mailadres laten verifiëren?
- Nieuwe klanten verifiëren een e-mailadres, door direct na de eerste bestelling een reply te geven op de verificatie e-mail die we automatisch naar het ingevoerde e-mailadres versturen.
- Klanten van Argeweb kunnen een e-mailadres verifiëren door telefonisch een akkoord te geven op het e-mailadres of door een formulier op te sturen of te faxen. Ga naar Mijn Argeweb om één van deze procedures in gang te zetten.
- Met een geverifieerd e-mailadres kan je direct bestellingen plaatsen in het systeem van Argeweb en kan je wijzigingen en annuleren voortaan via e-mail regelen.
Hoe krijg ik een geverifieerd mailadres?
Er zijn verschillende manieren op een e-mailadres te verifiëren.
- Indien je als nieuwe klant een bestelling plaatst, dan krijg je ook direct een verificatie e-mail. Door heel gemakkelijk deze e-mail te reply-en met "Akkoord" verifiëren we het e-mailadres.
- Als je al klant bent, dan kan je een e-mailadres alleen verifiëren via de telefoon of per post. Dit komt omdat je een ongeverifieerd e-mailadres hebt in ons systeem en wij er dus niet op kunnen vertrouwen dat je ook degene bent die deze e-mail leest.
Via de telefoon een e-mailadres verifiëren is het meest gemakkelijk.
- Ga naar Mijn Argeweb van Argeweb en ga via het menu "administratief" naar "e-mailadres" en kies voor verifiëren per telefoon. Er verschijnt een tekst die je kunt inspreken.
- Daarnaast vind je hier ook de mogelijkheid om een formulier te downloaden om een e-mailadres te verifiëren. Print dit formulier uit, onderteken het en stuur het per post of per fax op naar Argeweb. Wij zetten je e-mailadres dan door op status "verifieerd".
Hoe wijzig ik een geverifieerd mailadres?
Een geverifieerd e-mailadres wijzig je via Mijn Argeweb. Door een nieuw e-mailadres in te voeren wordt er een vraag om bevestiging per e-mail gestuurd naar het huidige e-mailadres. Indien dit akkoord is, verzenden we een nieuwe verificatie e-mail naar het nieuwe e-mailadres, zodat deze ook direct geverifieerd kan worden.
Als je een ongeverifieerd e-mailadres wilt wijzigen, dan zal dit schriftelijk moeten gebeuren of via de contractlijn. Meer informatie hierover vind je terug op Mijn Argeweb.
Wanneer raak ik mijn geverifieerde status kwijt?
Indien een e-mailadres wordt gewijzigd, dan vervalt automatisch de verificatie-status van het e-mailadres. Het nieuwe e-mailadres zal opnieuw moeten worden geverifieerd. Ook kan je de status van verificatie kwijtraken door bijvoorbeeld een betalingsachterstand of een andere administratieve reden.
Hoe herken ik een geverifieerd mailadres?
Op zoveel mogelijk plaatsen binnen Mijn Argeweb zal een e-mailadres in de kleur groen worden weergegeven met een vinkje er achter indien het een geverifieerd e-mailadres betreft. Een ongeverifieerd e-mailadres zal rood worden weergegeven op deze plaatsen.
Wat kan ik met een geverifieerd mailadres?
Een geverifieerd e-mailadres is voor Argeweb een sleutel om online zaken te doen. Met een geverifieerd e-mailadres kan je direct bestellingen goedkeuren, contracten bevestigen, wijzigingen doorvoeren en diensten opzeggen. Daarnaast sturen wij ook accountinformatie naar deze e-mailadressen zoals bijvoorbeeld FTP-gegevens.