FAQ nieuwe Acronis tarieven Argeweb (Augustus 2023)

Vanaf 1 augustus betaal je bij Argeweb een ander tarief voor Acronis producten. Deze nieuwe tarieven gelden als je een nieuw Acronis product aanschaft of als je aflopende overeenkomst wordt verlengd. Hieronder lees je er meer over.

Inhoudsopgave

Om wat voor tariefswijzigingen gaat het?

Je kunt een overzicht vinden van de nieuwe tarieven op deze pagina. 

Wanneer gaat dit gebeuren?

De aanpassing van de tarieven gaat in op 1 augustus 2023. Als je na deze datum een Acronis product besteld op onze website, betaal je het nieuwe tarief. Ben je al klant bij ons met Acronis? Dan blijf je het oude tarief betalen totdat je huidige contract afloopt. Bij verlenging ná 1 augustus betaal je het nieuwe tarief.

Geldt dit ook voor mij?

Ben je klant van Argeweb? Dan gelden deze nieuwe tarieven ook voor jou. Het gaat om de backup oplossing van Acronis. Weet je niet zeker of je Acronis producten bij ons afneemt? Log in op je klantomgeving om een overzicht van je producten in te zien. 

Heb ik hier bericht over ontvangen?

Ja, je hebt van ons op 29 juni 2023 een e-mail gekregen met een aankondiging van onze nieuwe tarieven. Kun je de mail niet meer vinden? Je kunt hier alles rustig nalezen. De tarieven staan hier.

Waarom wijzigen jullie de tarieven?

Onze mensen zijn cruciaal om een goede dienstverlening te kunnen bieden. Vanwege de hoge inflatie zien wij onze personeelskosten nog steeds bovengemiddeld stijgen. Ook zijn de kosten voor hardware, de inkoop van licenties en domeinnamen wederom sterk gestegen. Daarnaast blijft energie structureel hoger dan voorgaande jaren. Als gevolg hiervan verhogen we de prijzen van enkele producten en diensten.

Wijzigen er nog meer prijzen?

Ja, je kunt over alle wijzigingen lezen in deze FAQ.

D
Dmitri is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.