Wachtwoord van Mijn Argeweb kwijt

Als je klant bent bij Argeweb kun je inloggen in je eigen klantomgeving met je mailadres en een wachtwoord. Ben je dit wachtwoord kwijt dan kun je deze resetten. In deze handleiding leggen we je uit hoe je dat doet.


Inhoudsopgave

Wachtwoord vergeten

  1. Ga naar http://mijnargeweb.nl en klik op Wachtwoord vergeten;
  2. Vul je klantnummer of domeinnaam in en klik op Verzenden;
  3. Het wachtwoord wordt automatisch verzonden naar het e-mailadres wat bij ons bekend is.

Klantnummer

Ben je het klantnummer kwijt? Je kunt deze vinden op:

  • Je factuur
  • Mail van Argeweb

NB: Je kunt ook je domeinnaam invullen om je wachtwoord op te vragen.

E-mailadres onbekend

Krijg je geen mail binnen met je wachtwoord reset? Deze mail gaat naar het adres wat bij ons in de administratie bekend is. Controleer of het mailtje misschien in de spam staat en of andere mail wel gewoon binnenkomt. Als dit ook niet werkt is het mailadres wat wij van je hebben misschien niet meer actueel. 


Als je niet meer in je mail komt neem dan contact met ons op. We hebben de volgende gegevens van je nodig. 

  • Klantnummer;
  • Beveiligde kopie legitimatie. Zorg dat je pasfoto en BSN onherkenbaar zijn;
  • Gewenste e-mailadres.

Sta je op naam van jouw bedrijf in onze administratie? Dan hebben we ook deze documenten nodig:

  • Uittreksel Kamer van Koophandel van maximaal 6 maanden oud;
  • Beveiligde kopie legitimatie van iemand die op het KvK-uittreksel staat als bevoegd;


We wijzigen je e-mailadres zo spoedig mogelijk en informeren je per e-mail over de status hiervan.

Zodra je e-mailadres is aangepast, kun je de stappen om je wachtwoord te resetten opnieuw doorlopen.

D
Dmitri is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.