Opzeggen diensten bij Argeweb

Wil je producten opzeggen? Onze klantenservice staat telefonisch voor je klaar via 085-0218861. Onze actuele openingstijden vind je hier op onze website.


Inhoudsopgave


Hoe zeg ik op? 

Wil je producten opzeggen? Hierover spreken we je graag telefonisch, omdat we het belangrijk vinden om je goed te informeren over de gevolgen van een opzegging of downgrade. Zo weet je direct waar je aan toe bent en zijn er geen verrassingen achteraf.

Onze klantenservice staat telefonisch voor je klaar via 085-0218861. Onze actuele openingstijden vind je hier op onze website.


Goed om te weten

  • Domeinnaam opzeggen? Vergeet niet om dan ook SSL stop te zetten.
  • Geen hostingpakket meer nodig? De mail vervalt dan ook; downgrade zo nodig naar een mailpakket.
  • Opzegdatum van de domeinnaam eerder dan het hostingpakket? Je website is dan na opzegging van je domeinnaam niet meer bereikbaar.
  • Kijk goed welke producten je opzegt en wat de opzegdatum is. Je producten komen op deze datum te vervallen. Voor meer informatie kun je dit artikel er even bij pakken: Praktische informatie over opzeggen.
  • Je ontvangt altijd een e-mail van ons met een bevestiging dat je hebt opgezegd. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen, neem dan contact met ons op.
D
Dmitri is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.