Een uitleg over het betalen van de factuur bij Argeweb via bank, automatische afschrijving of online via iDeal of creditcard.
Standaard stuurt Argeweb facturen per e-mail. Deze facturen kunt u dan ook direct online betalen. De factuur wordt als bijlage meegezonden in de e-mail.
INHOUDSOPGAVE
- Betaalmogelijkheden
- Overschrijving via bank
- Automatische afschrijving
- Online betalen via iDeal of met creditcard
Betaalmogelijkheden
Na het ontvangen van een factuur heeft u via Argeweb verschillende manieren om het bedrag te betalen.
- Overschrijving via bank
- Automatische afschrijving
- Online betalen via iDeal
- Online betalen via Creditcard (Visa, Mastercard, American Express)
Overschrijving via bank
Na de ontvangst van de factuur maakt u het bedrag over via naar het bankrekeningnummer 68.10.68.523 onder vermelding van uw factuurnummer. Nadat wij dit bedrag hebben ontvangen en verwerkt, ziet u dit terug op Mijn Argeweb onder het kopje 'Administratief'.
Automatische afschrijving
U kunt ook automatisch het openstaande bedrag door Argeweb laten afschrijven van uw bank. Hiervoor kunt u Argeweb een machtiging geven. Deze machtiging kunt instellen door naar 'Administratief' te gaan en vervolgens naar 'Facturen'. U kunt bij de optie 'Snelkeuze' voor 'Machtiging' kiezen.
Zodra u op 'Verzenden' heeft geklikt, wordt er een mail naar uw geverifieerde e-mailadres verstuurd, waarmee u de wijziging kunt bevestigen.
Online betalen via iDeal of met creditcard
Nadat u een online factuur heeft ontvangen kunt u direct doorklikken naar Mijn Argeweb door op de link 'Online' te klikken onder het kopje betalen. U komt dan op de factuurpagina op Mijn Argeweb. U kunt deze ook bereiken door op Mijn Argeweb te klikken op 'Facturen' onder het kopje 'Administratief'.
Vervolgens kiest u de gewenste betaalwijze en volgt u de stappen om de online betaling af te ronden.