Limieten voor reseller klanten bij SoHosted

Met de CloudLinux LVE Manager van een reseller VPS kun je het verbruik van abonnementen inzien. Zo kun je zien of een abonnement tegen limieten aanloopt. In dit artikel vertellen we je er meer over.

Stappenplan

Je kunt detecteren of een abonnement een limiet op het abonnement heeft bereikt. Volg deze stappen:

1. Ga in de LVE Manager naar Historical Usage;

2. Klik op Timeframe en kies bijvoorbeeld voor Yesterday. Je ziet dan het verbruik van een dag eerder;

3. Om structurele problemen te ontdekken adviseren we naar een langere periode van dagen of weken te kijken;

4. Je ziet vervolgens drie grafieken:

  • De eerste grafiek toont het gemiddelde CPU-verbruik per uur. Het is belangrijk dat zowel de groene als blauwe lijn de rode lijn (limiet) niet aanraakt.
  • De tweede grafiek toont het gemiddelde RAM-verbruik per uur. Ook hier is het belangrijk dat de groene lijn de rode lijn (limiet) niet aanraakt.
  • De derde grafiek toont "faults" op het gebied van verschillende limieten. Als in de grafiek 'No faults' wordt getoond betekent dit dat er geen limieten zijn aangeraakt.

5. Als in de derde grafiek wel fouten zichtbaar zijn, kijk dan welke kleur de lijn heeft en voor welk limiet deze kleur staat.

Wij adviseren bij meerdere faults te onderzoeken welk limiet precies geraakt is. Je kunt dit limiet dan met behulp van het artikel Hoe pas ik limieten aan in de LVE Manager? verhogen.

F
Fokke is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.