Nieuwe tarieven VPS (juni 2023) - SoHosted

Zoals je waarschijnlijk in onze e-mail hebt gelezen, gelden er vanaf juni 2023 nieuwe tarieven voor onze VPS-producten. Vanwege sterk gestegen kosten van onder andere onze hardware, energie, lonen, inkoop van producten, verhogen wij met ingang van 1 juni 2023 de tarieven van de Unmanaged VPS- en Managed VPS-pakketten. De nieuwe tarieven gaan pas in bij het verlengen van je contract. Op deze pagina vind je informatie hierover.

Inhoudsopgave

  1. Wat wijzigt er?
  2. Per wanneer wijzigen de tarieven?
  3. Waarom zijn er nieuwe tarieven?
  4. Waar vind ik de nieuwe tarieven?
  5. Ik ben het niet eens met de prijswijziging. Wat nu?
  6. Waar kan ik terecht met andere vragen hierover? 

Wat wijzigt er?

De tarieven voor een aantal van onze producten wijzigen. De specificaties van de producten blijven ongewijzigd. Het gaat om de volgende producten:

Unmanaged VPS pakketten:

  • Unmanaged VPS Small, Medium, Large, Large Plus
  • Unmanaged VPS XL, XXL
  • Unmanaged VPS Windows Small Plus, Medium, Medium Plus, Large, XL, XXL

Managed VPS pakketten

  • Managed VPS pakketten Small, Medium, Large, 
  • Managed VPS XL, XXL
  • Managed VPS Windows Small, Medium, Large, XXL

Reseller VPS pakketten

  • Reseller VPS Small, Small Plus, Medium, Medium Plus, Large
  • Reseller VPS XL, XXL
  • Reseller VPS Windows Small, Medium, Large, XL

Per wanneer wijzigen de tarieven?

De nieuwe tarieven gaan per 1 juni 2023 in. Voor lopende contracten gelden de nieuwe tarieven pas bij de verlenging. In dat geval zie je dus pas op de verlengingsfactuur het nieuwe tarief staan.

Waarom zijn er nieuwe tarieven?

De kosten van energie en hardware zijn sterk gestegen. Daarnaast hebben wij, door de hoge inflatie, onze personeelskosten harder zien toenemen dan voorgaande jaren. Om deze redenen verhogen we de tarieven van de bovenstaande producten.

Waar vind ik de nieuwe tarieven?

Je vindt de prijzen op onze website op de productpagina's of in deze overzichtstabel met alle nieuwe tarieven.

Ik ben het niet eens met de prijswijziging. Wat nu?

Ben je het niet eens met de prijswijziging, of is deze financieel niet haalbaar? We kijken graag met je mee of er misschien een ander, voordeliger product van ons beter bij jouw situatie of wensen past. Neem in dat geval contact op met onze support specialisten.

Waar kan ik terecht met andere vragen hierover? 

Onze klantenservice staat voor je klaar. Kijk hier voor de contact mogelijkheden en openingstijden.

M
Marjolein is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.