Je kunt producten bij De Heeg opzeggen via je klantomgeving. In dit artikel leggen we uit hoe je dat doet.
Inhoudsopgave
- Stap 1: Inloggen
- Stap 2: Overzicht
- Stap 3: Beheren
- Stap 4: Opzeggen
- Stap 5: Diensten kiezen
- Opzegtermijn
- Opzegging ongedaan maken
Stap 1: Inloggen
- Ga naar de website;
- Klik rechtsboven op Inloggen en dan Mijn Yourhosting;
- Log in met je mailadres en wachtwoord.
Stap 2: Overzicht
- Klik links op Abonnementen;
- Je ziet nu een overzicht.
Stap 3: Beheren
- Ga links naar Beheren;
- Klik op Beheer achter de dienst die je op wilt zeggen.
Stap 4: Opzeggen
Alleen een domeinnaam opzeggen
- Klik op het tabblad Domeinnaam;
- Scroll naar de sectie Gevarenzone;
- Klik op Opzeggen of verhuizen.
Domeinnaam met hosting opzeggen
- Klik op het tabblad Hosting & e-mail;
- Scroll naar de sectie Gevarenzone;
- Klik op Opzeggen of verhuizen.
NB: Heb je geen knop Opzeggen of verhuizen? Dat kan twee oorzaken hebben:
1. Je ziet nog de oude lay-out van onze pagina. Leeg de browser cache en ververs het scherm.
2. De betreffende abonnementen zijn al opgezegd. Controleer de status.
Stap 5: Diensten kiezen
In dit venster kun je aangeven welke diensten je op wilt zeggen.
Domeinnaam wegverhuizen
- Vink de optie Verhuiscode opsturen aan;
- Je ontvangt na jouw opzegging per e-mail de verhuiscode;
- Je kunt met deze code de domeinnaam ergens anders registeren.
Hosting
Als je de hosting opzegt zal deze actief blijven tot de opzegdatum is bereikt. Wil je de hosting en de e-mail direct verwijderen? Vink dan de optie Direct opzeggen aan.
NB: Je website en mail worden dan meteen verwijderd.
Opzegtermijn
We hanteren altijd een opzegtermijn van één maand. Geef een opzegging dus minimaal een maand voor de verlengdatum aan ons door.
Opzegging ongedaan maken
Je kunt je opzegging annuleren als de opzegdatum nog niet verstreken is. Neem daarvoor contact op.