Catch-all account bij een webhostingpakket van Argeweb

Kan ik bij mijn webhostingpakket ook gebruik maken van een Catch-all account?

Een catch-all account bij webhosting is een e-mailaccount waarbij alle e-mail binnenkomt van een bepaalde domeinnaam. Dus alles@domeinnaam.nl komt binnen op dit account. Het voordeel hiervan is dat met een catch-all account geen e-mailadressen te hoeven worden aangemaakt indien er een nieuw e-mailadres wordt gecommuniceerd, die door de eigenaar van het catch-all account wordt uitgelezen.

Door de toenemende hoeveel SPAM heeft Argeweb in 2009 besloten om standaard bij webhosting GEEN catch-all account meer aan te maken. Er waren veel klachten voor SPAM bij deze mailboxen, omdat alle e-mailadressen die door een SPAM verstuurder worden bedacht ook daadwerkelijk aankomen.

Uiteraard is het op eigen risico nog mogelijk om het hoofd e-mailaccount dat wordt geleverd bij een webhostingaccount (gebruikersnaam@domeinnaam.nl) om te zetten in een catch-all account.

U kunt dit aanvragen door via Mijn Argeweb een ticket te plaatsen in onze systeem met de vraag of het hoofd e-mailaccount mag worden omgezet naar een catch-all account. Uiteraard kunnen klanten met webhostingpakketten die al een catch-all account hebben ook op deze manier verzoeken om catch-all te deactiveren.

J
Jeffrey is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.