VIP - Diensten bekijken en opzeggen bij VIP internet

In het klanten.vip.nl portaal kun je eenvoudig jouw diensten bekijken en opzeggen. Volledige controle over je diensten is van groot belang voor de zelfredzaamheid van de klant.

Inhoudsopgave

Stap 1: Log in op het klanten.vip.nl

  • Navigeer naar het klanten.vip.nl portaal
  • Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op Inloggen

 nhiGxrtsZqmcyRTaYwJhOBt4hkYn2Z8JLg

Stap 2: Bekijk je diensten

  • Om een overzicht van je diensten te bekijken klik je in het klanten.vip.nl portaal in de menubalk op “Diensten”

Q1MHwj8bK5WcObGoUF8w9goujkYvBsd_lg

  • Selecteer in het ‘dropdown-menu’ de optie “Diensten overzicht”.

5bQhsjeX4wiOi4zM5EBQGlMlv0BTclSSeg

Stap 3: Selecteer een dienst en voer de gewenste stappen uit

  • Het “Diensten overzicht” weergeeft een overzicht van alle diensten in het account. In het voorbeeld gaan we de dienst: Domeinnaam: viphandleiding.nl bewerken. 
  • Klik op de naam van de dienst om hem te bewerken.

JsIhrvUg2Yr0oiwTQEI_Zm3KFf-_wM4Vtg

Optie 1: Een dienst opzeggen

  • Om een dienst op te zeggen, klik je eenvoudig in het scherm van de dienst op: “Dienst opzeggen”.

gKRbz9LFXWsSRRSxACodRnxTgpFBwz24fg

  • Er verschijnt een bevestigingsvenster. Vul hier de reden van opzegging en het wachtwoord van het account in ter bevestiging van de opzegging en klik op “Opzeggen”.

nesGN4tXxNmCTM-MxwHnLY2hnULhe3R7hA

  • Nadat een dienst is opgezegd verschijnt de volgende melding in beeld: “De opzegging voor deze dienst is in behandeling”.

nLDn96k0Jt3q3jXeH3tABmx836ptxSPMlw

  • Opzeggingen worden automatisch door ons goedgekeurd. Ter verbetering van onze dienstverlening verzamelen wij de verschillende redenen van opzegging waardoor het soms even kan duren voordat je de opgezegd melding ontvangt.

 

  • Nadat de opzegging is goedgekeurd ontvang je een bevestiging per e-mail op het contact e-mailadres en in het klanten.vip.nl portaal zie je het volgende:

YmwT-LBIlZ0-qcZ-UgHNy3g5qxHEqHtxog

Optie 2: Prolongatiedatum

  • Wanneer diensten zijn opgezegd komen zij aan het einde van de prolongatiedatum automatisch te vervallen. Mocht je een dienst alsnog wensen te gebruiken dan zal hij dienen te worden geheractiveerd door een van onze medewerkers.
  • Neem contact met ons op per: chat, e-mail, WhatsApp of Ticket en je hoort spoedig van ons.


J
Jelle is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.