Yourhosting - Nieuwe tarieven (juni 2022) - Yourhosting

Zoals je waarschijnlijk in onze e-mail hebt gelezen, gelden er nieuwe tarieven voor een aantal producten. Vanwege sterk gestegen kosten van onder andere onze datacenters, energie en de inkoop van licenties en domeinen verhogen wij met ingang van 1 juni 2022 de tarieven van e-mail- en webhosting, enkele domeinextensies en SSL. De nieuwe tarieven gaan pas in bij het verlengen van je contract.  Op deze pagina vind je informatie hierover.

Inhoudsopgave

Wat wijzigt er?

De tarieven voor een aantal van onze producten wijzigen. De specificaties van de producten blijven ongewijzigd. Het gaat om de volgende producten:

  • Shared hostingpakketten
  • E-mailpakketten
  • DV SSL-certificaten
  • Een aantal domeinextensies: .nl / .be / .eu / .com / .org / .net / .info / .nu

Per wanneer wijzigen de tarieven?

De nieuwe tarieven gaan per 1 juni 2022 in. Voor lopende contracten gelden de nieuwe tarieven pas bij de verlenging. In dat geval zie je dus pas op de verlengingsfactuur het nieuwe tarief staan.

Waarom zijn er nieuwe tarieven?

Vanwege sterk gestegen kosten van onder andere onze datacenters, energie en de inkoop van licenties en domeinen verhogen we de tarieven van de bovenstaande producten.

Waar vind ik de nieuwe tarieven?

Je vindt de prijzen op onze website op de productpagina's of in deze overzichtstabel met alle nieuwe tarieven.

Ik ben een reseller. Wat wijzigt er voor mij?

De prijswijziging geldt niet voor Resellers. Als reseller behoud je de tarieven die je gewend bent.

Is er een manier om toch het oude pakkettarief te behouden?

Ja, we bieden je de mogelijkheid om het jaarcontract van je hosting- of mailpakket om te zetten naar een tweejarig contract. Kies je hiervoor, dan geldt voor jou de prijswijziging van de pakketkosten niet. Je betaalt dan dit jaar twee jaar vooruit tegen het huidige tarief en je ontvangt volgend jaar geen factuur voor het betreffende hosting- of mailpakket. Hierdoor ben je dus voordeliger uit.

Hoe zet ik mijn pakket om naar een tweejarig contract?

We zetten graag je eenjarig pakketcontract om naar een tweejarig pakketcontract. Om dit voor je te wijzigen, ontvangen we graag een ticketbericht van je. Geef hierin ook aan welk pakket je wilt omzetten naar een tweejarig contract.

Waar kan ik terecht met andere vragen hierover? 

Onze klantenservice staat voor je klaar op maandag t/m donderdag van 09:00 t/m 21:00 uur en op vrijdag en zaterdag van 09:00 t/m 17:00 uur. Je kunt met ons bellen op 038-8509600, chatten, WhatsAppen of ons een bericht sturen.

M
Marjolein is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.