Berichtregels in Outlook instellen bij Argeweb

Je kunt berichtregels instellen in Outlook. In deze handleiding leggen we uit hoe je dat doet.

Berichtregels instellen

  • Ga naar Bestand en klik op de knop Regels en waarschuwingen beheren;
  • Klik op Nieuwe regel;
  • In de bovenste kolom selecteer aan welke voorwaarden een bericht moet voldoen. Je kunt meerdere selecteren;
  • In de tweede kolom kun je aangeven wat er met de berichten gedaan dient te worden;
  • Klik op OK en de berichtregel is aangemaakt. 
  • Vink eventueel aan: Voer deze regel nu uit op berichten die reeds in de huidige map aanwezig zijn en klik op OK.

Berichtregels verwijderen

  • Vink de betreffende regel aan en klik op Verwijderen;
  • De regel is verwijderd.
D
Dmitri is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.