Argeweb - Forward werkt niet: 550 5.7.520 Access denied

Onder dit artikel wordt uitgelegd hoe je de melding 'Fout: 550 5.7.520 Access denied, Your organization does not allow external forwarding. Please contact your administrator for further assistance.' bij automatische forwards naar een extern e-mailadres kunt verhelpen. 

Inloggen op het Microsoft 365 Beveiliging en compliance center:

Als eerste willen wij met een Microsoft 365 beheer account inloggen op het Microsoft 365 Beveiliging en compliance center. Dit doen wij via de volgende URL: https://protection.office.com/

  1. Vul je Microsoft 365 beheer account in en klik op Volgende.
  2. Vul het wachtwoord van het Microsoft 365 beheer account in en klik op Aanmelden.
  3. Het toestaan voor automatische doorsturen van e-mail naar externe adressen inschakelen:
  4. Klik aan de linkerkant op Bedreigingsbeheer.
  5. Klik in het menu op Beleid.
  6. Klik op Anti-spam.
  7. Klik op het pijltje bij Spamfilterbeleid voor uitgaande spam (altijd AAN).
  8. Klik op Beleid bewerken.
  9. Klik op Automatische doorsturen.
  10. Klik op Automatische - door systeem beheerd.
  11. Kies Aan - Doorsturen is ingeschakeld.
  12. Klik op Opslaan.

De e-mail forward naar het externe adres zou nu weer moeten werken.

J
Jeffrey is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.