Inloggen op Mijn-omgeving bij Yourhosting

We gaan over op een nieuwe online klantomgeving; Mijn Yourhosting. Heb je nu een Mijn Account-omgeving, dan blijf hier je producten en gegevens gewoon beheren zoals je gewend bent. Zodra we jouw Mijn Account overzetten naar de nieuwe omgeving 'Mijn Yourhosting', ontvang je van ons een bericht. Heb je al een Mijn Yourhosting-omgeving, ga dan naar het stappenplan voor Mijn Yourhosting. Weet je niet zeker welke omgeving je hebt, kijk dan hier.

Via Mijn Account beheer je al je producten en gegevens. Daarnaast kun je er facturen betalen en doorklikken naar de Hostingmanager, waar je alle technische instellingen beheert voor je website, hosting, e-mail en domeinnamen.

Inhoudsopgave

Inloggen op Mijn Account

Log in op Mijn Account met de volgende gegevens:

  • Je klantnummer of gebruikersnaam (je vindt je klantnummer op je factuur en de welkomst-mail)
  • Je wachtwoord.

Inloggegevens aanpassen

Pas je gebruikersnaam of wachtwoord eenvoudig aan via ‘Mijn gegevens’ in Mijn Account.

Inloggegevens kwijt

Ben je je inloggegevens kwijt, volg onderstaande stappen om je wachtwoord te resetten via de inlogpagina:

  • Klik op 'Wachtwoord vergeten?';
  • Vul je klantnummer en e-mailadres in en klik op ‘Aanvragen’;
  • Volg de instructies in de e-mail die je ontvangt.

Let erop dat je wachtwoord altijd uniek is. Lees meer over het maken van een sterk wachtwoord. 

Is je e-mailadres gewijzigd?

Heb je een account als particulier? E-mail de volgende gegevens naar administratie@yourhosting.nl:

  • Klantnummer;
  • Kopie legitimatie (of scan/foto met je smartphone);
  • Gewenste e-mailadres.

Heb je een account voor een bedrijf? E-mail de volgende gegevens naar administratie@yourhosting.nl:

  • Klantnummer;
  • Uittreksel Kamer van Koophandel van maximaal 6 maanden oud;
  • Gewenste e-mailadres.

We wijzigen je e-mailadres zo spoedig mogelijk en informeren je per e-mail over de status hiervan. Zodra je e-mailadres is aangepast, kun je de stappen om je wachtwoord te resetten opnieuw doorlopen.

Problemen met inloggen

Controleer of de volgende tips werken:

  • Zet je virusscanner, firewall of internet security helemaal uit. Bepaalde internet security tools in veel virusscanners laten geen cookies toe;
  • Controleer je Internet Explorer-instellingen. Zet 'Privacy' op ’normaal niveau’ en 'Beveiliging' op ‘standaard niveau’;
  • Controleer of je de juiste gegevens gebruikt. Je wachtwoord heb je gekozen bij de activering van je account. Je kunt daarnaast altijd je klantnummer als gebruikersnaam invullen. Je klantnummer staat het vermeld op je facturen en in je bevestigingse-mail.

Lukt het nog steeds niet om in te loggen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ook handig:

D
Dmitri is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.