Facturen in Mijn Account bij Yourhosting

We gaan over op een nieuwe online klantomgeving; Mijn Yourhosting. Heb je nu een Mijn Account-omgeving, dan blijf hier je producten en gegevens gewoon beheren zoals je gewend bent. Zodra we jouw Mijn Account overzetten naar de nieuwe omgeving 'Mijn Yourhosting', ontvang je van ons een bericht. Heb je al een Mijn Yourhosting-omgeving, ga dan naar het informatieartikel over facturen in Mijn Yourhosting. Weet je niet zeker welke omgeving je hebt, kijk dan hier.

Je vindt een actueel overzicht van je (openstaande) facturen onder ‘Mijn facturen’ in Mijn Account. Hieronder lees je meer informatie over de status en de betaaltermijn.

Inhoudsopgave

Inloggen

Om je facturen in te zien kun je inloggen in je klantomgeving. Voor meer informatie hierover lees: Inloggen op Mijn Account bij Yourhosting

Factuur ontvangen

Facturen sturen wij naar je contact mailadres dat jij bij ons hebt opgegeven. Heb je de factuur niet gezien? Controleer dan altijd of je het juiste contactmailadres hebt ingesteld. Klopt het contactmailadres niet meer wijzig deze dan tijdig. Je doet dit in Mijn Account onder Mijn Gegevens.

Factuur bekijken en status inzien

Op de pagina Mijn Facturen kun je je facturen inzien en zie je ook gelijk de betaalstatus per factuur.

Wanneer je factuur open staat, kun je de factuur direct betalen door te klikken op Betaal online. Je wordt dan automatisch doorgestuurd naar een betaalomgeving waar je de betaling kunt voldoen via iDeal, PayPal of creditcard. Staat je factuur op Wordt geïncasseerd dan voeren wij binnen zes werkdagen een incasso uit.

Betaaltermijn

Yourhosting hanteert een betalingstermijn van 14 dagen. Hebben wij je betaling op de 15e dag nog niet ontvangen, dan versturen wij een herinnering per e-mail. Zorg er altijd voor dat je correcte e-mailadres bij ons bekend is, want zowel de factuur als deze herinnering ontvang je per e-mail. Je kunt je e-mailadres wijzigen in Mijn Account onder Mijn Gegevens.

Herinnering en aanmaning

Bij het versturen van de laatste herinnering en bij de aanmaning brengen we kosten in rekening. Het versturen van facturen, herinneringen en aanmaningen verloopt automatisch. Mocht één van deze berichten je betaling kruisen, dan kun je deze vanzelfsprekend als niet verzonden beschouwen.


Ook handig:

M
Marjolein is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.